VITAMIN MAMA DANISH: 3 TIPS HILANGKAN STRECTH MARK HODOH DENGAN CEPAT DAN BERKESAN

1 Mac 2016

3 TIPS HILANGKAN STRECTH MARK HODOH DENGAN CEPAT DAN BERKESAN


Assalamualaikum dan Salam Sejahtera..



Masalah stretch mark adalah perkara biasa bagi wanita yang melahirkan anak. Ia umpama mimpi ngeri apabila melihat kulit perut yang berkedut seperti kulit limau.hihi
Jangan risau..shaklee ada penyelesaiannya.

Tetapi, di Shaklee kami menawarkan anda produk yang berkualiti tinggi, dengan kos yang BERPATUTAN, dan yang paling penting TEMPOH PENGGUNAAN YANG LAMA.


1) Energizing Soy Protein - ESP
(1 Hingga 2 bulan penggunaan)





ESP berperanan memperbaiki struktur kulit kita kerana ia merupakan sumber protein terbaik. Protein amat penting dalam proses pembentukan dan pembaharuan sel kulit sertamembentuk 'elastic fiber' untuk penegangan kulit tau!

Sel-sel lama dan rosak juga akan disingkirkan dan digantikan dengan sel baru yang sihat. Sebab itu, parut susah nak hilang bila kita tidak mengambil protein yang cukup kerana sel-sel yang lama itu tidak dapat digantikan dengan sel yang lebih sihat.

ESP juga membantu penyerapan vitamin lain berada pada tahap optimum. Sebab tu, jika ESP diambil bersama suplemen-suplemen lain, ianya akan cepat menyerap dan memberi kesan yang lebih baik berbanding mereka yang tak ambil ESP bersama.


2)Sustained Released VITAMIN C
   ( 6 bulan penggunaan)



Vitamin C pula penting bagi pembentukan kolagen. Kolagen adalah sejenis protein, iaitu kumpulan utama kulit yang menghubungkan dan menyokong tisu badan lain seperti kulit, otot, tendon, tulang, urat, organ dalaman serta terdapat di dalam gigi. Kolagen bersama keratin  menjadikan kulit kuat dan anjal dan secara tidak langsungmembantu mengurangkan kedutan dan stretch mark!

3) Masker ALFAFA




Apa Kata Testimonial Yang Berjaya


#TESTIMONI 1




#TESTIMONI 2




#TESTIMONI 3



sumber:greenvitamin


Berminat untuk mencuba? Dapatkan konsultansi percuma dari saya.









Komen
0 Komen

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

TQ atas komen anda. Share jika bermanfaat.

VITAMIN MAMA DANISH Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign