VITAMIN MAMA DANISH: INI POST PERTAMA SAYA DI BLOG...hihi

1 Oktober 2014

INI POST PERTAMA SAYA DI BLOG...hihi

Bismillahirrahmanirrahim...


Hai Semua!!Assalamualaikum..


Nervous ni..hihi..




Taktau nak mula camna..1stly nak kenalkan diri dulu.. ada ka yang nak taw?huhu

Nama saya ialah Khairunnisak.Anak kepada Abu Hasan dan Siti Esah. Isteri kepada Muhammad Safwan dan Ibu kepada Muhammad Danish Aryan.

Buat blog ni sebenarnya just nak share pengalaman sendiri dan perjuangan kepada penyusuan penuh susu ibu. Sambil-sambil tu nak jugak share bagaimana shaklee memberi kesan ketara dalam membantu perjalanan penyusuan saya dan merubah kesihatan saya sekeluarga. 


Alhamdulillah, sehingga sekarang saya berjaya menyusukan sepenuhnya anak saya. Dah masuk 1 tahun setengah juga saya tidak berjaya membeli susu formula.insyaAllah akan teruskan berjuang sehingga 2 tahun. Happy sangat. Anak Sihat, Duit pun jimat. Tak gitu??




cinta hati saya, sangat aktif



Walaupun saya bekerja, itu bukan la masalah besar untuk menjayakannya.. Tambah2 lak orang slalu kata cikgu ni balik sekolah awal.. tak heran la. No no no ...semua orang boleh okes..

Yang penting, niat sebenarnya.. kalau nak, apa saja halangan mesti berjaya ditempuh. Kalau, tak maw, macam2 la pulau alasan dicipta.. hehe..tul tak momy??



ni haa..sambil2 tulis pun boleh pam..


Jom MOMMIES!! Support Breastfeeding.. 


Hati mesti kuat dan kental, baru leh berjaya!!


Salam sayang, 
Nisak

Pengguna & Pengedar Shaklee 
Baling,  Kedah

Komen
0 Komen

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

TQ atas komen anda. Share jika bermanfaat.

VITAMIN MAMA DANISH Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign