VITAMIN MAMA DANISH: BAHAYA LECITHIN!!Kempiskan Perut Buncit

24 Februari 2016

BAHAYA LECITHIN!!Kempiskan Perut Buncit


Assalamualaikum dan Salam Sejahtera..

Eh, kenapa pulak  Lecithin ni bahaya?

Yela, tak pasal-pasal perut dah rasa kempis..hihihi. Ni haa sebab excited nak share testimonial terbaru mak tang.



Akak ni baru pertama kali order Lecithin. Nak Kempiskan Perut Buncit katanya. Awal tu mak tang cadangkan dua produk iaitu herblax dan lecithin (set budget kurus). Tapi akak kita nak cuba satu dulu. Takpa, its ok. Mak tang ikut budget customer. Tak suka tau paksa-paksa orang.hihihi

Tak berapa hari lagi nak gaji dah bulan ni. Akak kita nak order untuk Detox pulak. Walaweh! Alhamdulillah. Nanti lagi kebabom la hasilnya. Hahaha



Ni la rupa LECITHIN

★★Diekstrak dari kacang soya organik non-GMO, setiap kapsul mengandungi 520mg lecithin soya termasuk 80mg kolin dan 48mg inositol.


MANFAAT UTAMA

♡Menyerap vitamin larut lemak - Membantu tubuh dalam menyerap vitamin A, D, E dan K yang larut lemak.

♡Melindungi hati - menghalang enapan lemak di hati, sirosis hati dan hati berlemak.

♡Pemecahan lemak dan kolestrol - Lecithin bertindak sebagai 'pembersih' salur darah, pengambilannya membantu mengemulsi dan metabolisma lemak, kolestrol dan triglycerids di dalam tubuh.

♡Pelangsingan - Menghalang obesiti. Pengambilan dalam kuantiti yang banyak mempercepatkan pembakaran lemak untuk kesan pelangsingan yang seimbang.

♡Membaiki alergi - Menghalang platelet darah dari mengaktifkan tisu gegelung di dalam salur darah.

♡Mencantikkan otot dan kulit - Membentuk membran sel, melembapkan dan menghaluskan kulit untuk kulit yang cantik, mengaktifkan metabolisma sel dan melambatkan penuaan.

♡Menghalang kejadian batu karang - 90% dari batu karang terjadi dari kolestrol, lecithin mengemulsi kolestrol berlebihan untuk menyekat kejadian batu karang.

♡Mempertingkatkan daya ingatan dan mengurangkan stress - Mengandungi kolin yang membentuk penghantar untuk saraf kranial yang mempertingkatkan kuasa pembelajaran, membaiki daya ingatan, menghalang Alzheimer dan meringankan stress.

♡Menghalang tekanan darah tinggi - Membaiki tekanan darah tinggi dengan menghalang atherosclerosis, menggalakkan peredaran darah.

♡Membaiki prostat lelaki - Kajian telah membuktikan masalah prostat dan urethra lelaki dapat dibaiki dengan pengambilan kuanti lecithin yang banyak.

♡Meringankan sembelit - Lecithin adalah pelembut najis yang berkesan, ia melembapkan usus dan meleraikan toksin dalam tubuh.


Banyakkan khasiatnya??
Jangan risau ye, lecithin ni selamat diambil oleh ibu yang tengah berpantang dan menyusukan anak. Mak tang pun ambil lecithin. Hari ni Dah 16 hari berpantang. Berpeluh-peluh lepas pekena lecithin ni. Malah untuk ibu yang menyusukan anak ia dapat meredakan bengkak susu  tau. Jadi pengeluaran susu ibu lebih lancar.
Mak tang amik lecithin dengan alalfafa. Dapat kesan 2 dalam 1. Susu banyak dan dalam masa yang sama perut pun cepat kempis.Maklum la ibu bersalin czer ni susah nak berbengkung. Gabungan ni sudah memadai.

3 biji lecithin + 5 biji alfafa

Jadi, sapa nak hilangkan perut buncit tu.. silalah order dengan segera.! Jangan sampai orang kata perut buncit seperti mengandung..hihi

Konsultansi percuma dan ekslusif untuk pelanggan saya.




Komen
0 Komen

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

TQ atas komen anda. Share jika bermanfaat.

VITAMIN MAMA DANISH Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign